Παρασκευή 29 Αυγούστου 2008

ΕΧΩ ΕΝΑ ΜΥΣΤΙΚΟ



ΤΡΑΓΟΥΔΑ Η ΑΛΙΚΗ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ


ΕΧΩ ΕΝΑ ΜΥΣΤΙΚΟ


Έχω ένα μυστικό κρυμμένο στης καρδιάς τα βάθη
κανείς δεν τό 'χει μάθει και ποτέ δεν θα το πω
να μείνει θέλω πάντα δικό μου, το μυστικό μου
αυτό το μυστικό το γλυκό μου, που τ' αγαπώ.

Έχω ένα μυστικό που όλα τα ομορφαίνει
και πρώτη μου φορά με πλημμυρίζει η χαρά.

Έχω ένα μυστικό που στην καρδιά μου μέσα λάμπει
το ξέρουνε οι κάμποι, τό 'χει μάθει το βουνό
το τραγουδούν τη νύχτα στα κλώνια όλα τα αηδόνια
και τό 'χουν γράψει τα χελιδόνια στον ουρανό.

Έχω ένα μυστικό που τη ζωή μου έχει αλλάξει
μα δεν τό 'χω σκοπό ποτέ μου να σάς το πω.

Έχω ένα μυστικό που μες στα χείλη μου έχει μπλέξει
κι είναι μια λέξη μόνο, μια λεξούλα, μόνο μια
σαν έλθει η νύχτα η ξελογιάστρα τη γράφουν τ' άστρα
κι όλο τη λένε μέσα στη γλάστρα τα γιασεμιά.

Έχω ένα μυστικό που τη ζωή μου έχει αλλάξει
μα δεν τό 'χω σκοπό ποτέ μου να σάς το πω.


Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις.
Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος.

6 σχόλια:

  1. Πανέμορφο τραγούδι!
    Καλωσόρισες κι από 'δω!
    Οι διακοπές ενίσχυσαν τις εκλεκτές επιλογές. Όλα τα νέα ποστ ένα προς ένα! Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ γητεύτρια: Σ' ευχαριστώ πολύ. Νά είμαστε όλοο καλά. Χαίρε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φοβερό τραγούδι, αλλά γιατί δεν μου αρέσει καθόλου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Ανώνυμος: Ειλικρινώς, πού να ξέρω! Εμένα μου αρέσει πάρα πολύ, και μόνο σε αυτή την εκτέλεση, με τη Βουγιούκλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε μένα γιατί αρέσει πολύ αφού είναι βέβαια τόσο σαχλό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ ανώνυμος: Πού θες να ξέρω, αφού κιόλας δεν ξέρω ποιός είσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή