Πέμπτη 20 Απριλίου 2017

ΕΙΜΑΙ ΦΥΛΛΟΒΟΛΟΣ




ΝΙΚΟΣ ΜΟΣΧΟΒΑΚΟΣ


ΕΙΜΑΙ ΦΥΛΛΟΒΟΛΟΣ

    Στην Ιωάννα της διαρκούς ανανέωσης

Είμαι φυλλοβόλος κι αιρετικός
ανυπόμονος για την άνοιξη
και την ανανεωμένη μου ύπαρξη
περίεργος, έτοιμος να καγχάσω
για την ανιδιοτέλεια του πεπρωμένου μου.
Τα γυμνά μου χέρια
κλαδιά γεμάτα προσδοκίες
γνέφουν απειλητικά προς το κενό
γνέφουν αποζητώντας την ευκαιρία
που οδηγεί μακριά από κάθε επιλογή
μακριά από κάθε επανάληψη
σε δρόμους ανεξερεύνητους
όσο δύσβατοι κι αν είναι.
Την πρωινή υγρασία
τα πριν φέξει όνειρά μου
τα αλέθω δραστικά μέσα μου
τα μεταπλάθω σε αίμα χλωροφύλλη
έτοιμος για τη νέα μου αμφίεση.
Κι όταν έρθει ο καιρός
όταν το φύλλωμά μου
καλύψει πάλι της κεφαλής μου τη γύμνια
φτιάχνω τη χωρίστρα μου
προσεκτικά, μη την χαλάσει ο άνεμος
και καυχιέμαι, σχεδόν κομπάζω
που είμαι φυλλοβόλος αιρετικός
κι όχι αειθαλής υποταγμένος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου